Monday, April 26, 2010

Tuesday -pindah randah

Tajuk je tu buat gempak hihi..bukan pindah umah yea, pindah office..skrg aku tumpang office ICT pulak..harap2 lepas ni tak kena halau lagi..uwaaaaa sian aku...dah le borang feedback td..sakit ati pulak aku baca..dah tau aku nak blah kan..tak yah la tulis mcm tu ish2...anyway lupakan luahan perasaan aku tu..dah pindah tempat ni..i really like this place..wpun tempat makan jauh nak kena menapak....kiranye ko pegi lapar balik dr makan pun bleh lapar balik..haa gitu le jauhnyee hahahahaha...tp td sblm pindah aku dah isi perut kenyang2 hahaha siap tapau buah lg tuhh..ok laa nak p solat pulak lee

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template