Thursday, April 21, 2011

Nukilan Hassuria - 17April 2011

Noktah

Bagai rerama hilang warna..menuju jalan yang makin payah..
tersenyum ketawa walau hakikatnya hati ini pasrah..
dalam melayari sinisnya kehidupan mencari secebis kenangan..bersama sekilas pandangan yang serupa.walau watak berbeza...namun kenyataan didepan mata..payah kumengertikan..dalam setiap renungan dalam setiap sentuhan ada perasaan yng mengila..
meminta pulangnya kisah silam ..meminta agar cepat berlalunya masa,
biar aku pergi meninggalkan nya ..meninggalkan semua..
seakan berputar semula meminta aku menyarung sepasang baju kesabaran,,
memakai sepatu kebencian walau hakikat nya hanya dibawah..
namun kasih sayang ini semakin goyah..
bosan..kebencian mula mengetuk ruangan kedamaian..
melihat teriknya bahang mentari seakan mengigatkan aku..kehidupan ini bakal berhenti,namun hati kian meronta...seakan mengemis ketenangan bersama kedamaian..
kerana aku makin tidak kuat menghadapi kenyataan ini..suatu masa kerinduan akan bertandang diruang hidup mu..diketika itu, aku tidak mampu lagi bersuara..

kerana jiwa ku ..kini sudah tiada..

by hassuria

3 comments:

azie on April 21, 2011 at 8:26 PM said...

hassuria ni my sister in law..suka menulis..aku tak paham sgt sebenarnye sbb aku bukan berjiwa seni hehehehe

ibudhira on April 23, 2011 at 10:51 AM said...

heehehehe...ada bakat dia k.azi..boleh tulis novel..

azie on April 23, 2011 at 8:46 PM said...

tu laa kan...jiwa seni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template