Thursday, April 7, 2011

semangat baru

alang2 dah tukar kulit ni..buleh le nak type entry sikit hehehehe....berpinar2 dah mata sebab nak mencantikkan blog ni haa..kunun huh...nanti sambung lg la entry ni..nak balik sudah..bye

ok ari ni nak sambung lagi..alkisahnye macamana timbulnye semangat nak ber entry balik ni kan..penah tanya sorang blogger Asfaliza aka officemate aku..aku tanya dia

aku :macamana nak naikkan semangat untuk berblog ni ya as?
as : letak je iklan nuffnag nanti rajin la masuk n update
aku : waaa ye ke best gak ni

setelah 2-3 minggu belalu baru aku tergerak nak tukar skin blog aku ni...itu pun bukan sebab nuffnag pun..sebab aku ada reason tersendiri jugak...nanti ya kawan2.. saya nak cuba berbusiness jugak dalam masa terdekat ni..insyaAllah doakan ya

pasal nuffnag tu telah berjaya pun saya register..yeayy suka sangat

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template