Wednesday, April 20, 2011

Selamat Pagi

assallamualaikum, pagi ni rajin pulak aku nak meraban buat entri baru..mimpi ke apa? ok sebenarnye pagi td dah belek2 blog kawan yg lain...cantik2 blog korang, terasa pulak blog aku la paling buruk dan byk benda yang aku nak buat mcm apa yg korang buat..tp asyik tak jadi je..ada jugak pegi hany punya blog ikut tutorial kat situ..tp ada je yg aku buat tak jadi..ada yg jadi...terima kasih kat hany..nak mintak hany ajarkan macamana nak letak gambar dekat header yg mcm hany buat tu..sapa tau bleh tolong ajarkan yea

sebenarnye dulu aku buat blog gitu2 jee lepas tu tinggalkan sampai blog aku ni dah penuh dengan sawang2..pulak tu aku bukan pandai menulis pun..ayat pun tungang-langang jek...aku mintak maaf laa yea kot2 ada yg tak paham cara aku menulis..byk kekurangan aku nii..tp nak cuba perbaiki insyaAllah

Sekarang ni je baru nak berjinak2 menulis dalam blog ni...harap dapat tunjuk ajar dari blogger lain, komen kalian aku hargai..tak kisah dr sesiapa pun...semoga kita semua dilindungi dan diberkati Allah swt.

3 comments:

Unknown on April 20, 2011 at 7:36 PM said...

cayok cayok kak azie!!!

azie on April 20, 2011 at 7:48 PM said...

tq as..skrg ni laa nak rajin

Rohani Hashim on April 20, 2011 at 11:44 PM said...

kak azie, nk ty...penggantung hp mcm kaklilt tu dah xde ker? sy rasa sy pernah ty...tp maybe kakazie lupe.hehehe berkenan tgk kaklily punyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template