Tuesday, April 19, 2011

Susu Ibu

Tiba2 terasa nak buat entry baru ni, cuma nak meluahkan perasaan aku sebagai seorang ibu..aku dalam delima sebenarnye, susu aku memamg tak cukup untuk syafiq..so since syafiq 11 bulan, aku dah start bagi susu anmum pada syafiq..tp susu aku tetap aku bekalkan dlm 5-6oz..tapi lately ni susu aku makin kurang, dah ambik kalsium utk banyakkan susu tp masih dpt 2-3oz sehari, ikutkan memang malas dah nak pump sbb dah sikit sangat.

so delima aku sekarang, syafiq tak suka sgt susu anmum tu, dia tetap suka susu aku..hmmm poor syafiq...aku belum cuba fenugerek (rini betul ke eja nii) & blum cuba shaklee...sbb aku rasa nak pencen mengepump dah..adoii sedih tau sebenarnye tp kesian pulak dengan syafiq...baru ni ada bawak syafiq pegi klinik cekup biasa, berat syafiq maintain jugak tp anak mama tu kuat makan sebenarnye..heran..maybe tak cukup susu

bila difikir balik aku kena berusaha utk up kan balik susu yg dah jauh merundum nii..masih belum terlambat lagi rasanye...uwaaaa nak nangis la...bagi la kata2 semangat untuk aku weeiii

2 comments:

ibudhira on April 19, 2011 at 8:37 PM said...

waaaaa.....tak besh la kalo geng bf ku ni nk pencen awal..takpe2 nnti akan ku bekalkan stok fenugreek kpd mu..next week ekk...mudah2an masih ade lg rezeki syafiq..insyaAllah..

azie on April 19, 2011 at 9:08 PM said...

rini tak mau pencen lagi..kesian kat syafiq sbb dia tak suka anmum..nak cuba gak ambik suppliment lain insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template