Wednesday, June 8, 2011

Baby TV - Channel 618

As salam...saja buat n3 ni, kalau korang prasankan..skrg ni dah ada BabyTV kat astro(tak tau la bila ada ke aku yg tak perasan selama ni) aku rekemen sangat good for our baby, tapi siddiq pulak suka layan...maybe sbb kaler dia cantik2..rasanye channel ni free :) sbb apa aku cakap free sbb dekat rumah mak aku pun ada..mmg ambik yg min punya channel..ye la byk2 pun buat apa kan..byk sgt channel tak telayan

aku suka sangat..kartun pun comei2


gambar malas nk edit..ambik pun guna phone cam jee








2 comments:

dayakhs on June 9, 2011 at 1:45 AM said...

kak azie..aqil pn suke tgk babytv.umpan mase die nk pkai pampers n mkn..utk dok diam..tp babytv ni free smapi bln 10 ni jer..nnt die msuk dlm pakej cartoon ntrwk..so terpaksa la nnt langgan channel tuh..huhuuhuh...pndai tol Astro berniaga..

azie on June 9, 2011 at 2:45 AM said...

laa ye ke sampai bulan 10 jee..tp dpt agak jgk sbb kartun dia best..tak semestinye free la kan..nyampah la astro nii..dia promote dulu kasi kita suka channel tu lepas tu nak suh byr...mcm la selama ni nengok astro free kan..cehhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MyWorld,MyLife,MyBiz Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template